divendres, 19 de febrer del 2010

Començem Blog¡¡¡

Començo l'aventura del blog. No sóc molt donat a escriure, mes aviat diría que no en tinc ni idea, peró he convertit la meva recerca d'informació en visitar i llegir un munt de blogs. Fa uns dies parlant amb un antic amic, que precissament vaig retrovar-lo gràcies al seu Blog em va dir : Has de fer un Blog i explicar el que saps fer. Després de pensarm-ho molt i no fer rés passo a l'acció. Gràcies Albert ¡¡

Intentare explicar el millor que sé de la feina a la que em dedico : Rectificats. Molta gent quan els hi parlo de rectificats no saben el que és, i els que ens dediquem als rectificats tenim una professió fascinant, al menys per a mi. Intentaré transmetre aquesta passió en els posts i explicar les moltes de les feines que fem habitualment al nostre taller.

Encara que no es el meu objectiu principal, també comentaré altres ambits que m'interessen i dels que m'empapo d'informació :Mecánica, informatica, aplicacions, tecnología i gadgets.

Benvinguts, us animo a comentar de tot el que hi escrigui per així podernos enriquir dels nostres coneixements.

Gràcies per llegir-me, i comentar ¡¡

1 comentari:

  1. Moltes gràcies mister per compartir amb els ignorants com jo, el mon del rectificat!!!
    T'anire seguint ...:)

    ResponElimina